𝄞 Fluffigt besök 𝄞


Onsdag
11.47
Hemma idag & känner mig dålig. Fortfarande varannan dag må bra & sen dåligt. Fysiskt. Halvsnuvig eller va man ska kalla det. Sitter i näsa & hals men bryter inte ut.
I måndags hade jag öppet på jobbet & det kom in en kvinna som va nyfiken på vad det var.
Hon hade med sen en gigantisk hund som typ såg ut såhär:
 
 
 
Var snäll men hoppade upp med framtassarna i mitt knä. Sen la den sig bara på golvet medans matte pratade med mig.
 

#1
💎️ Skrivet av: fighterwomen09

Datum: 6 2024
Klockan: 18:09:40
Bloggen:

Drygt att vara snuvig & att det inte bryter ut.
Trevligt att en dam kom in. Vad bra att hunden var så snäll 😊

Krya på dig! Ta hand om dig och va rädd om dig❣️🤗

#2
💎️ Skrivet av: Madde

Datum: 6 Mars 2024
Klockan: 19:42:47
Bloggen: http://www.madelenas.com

Så mycket bättre att det bryter ut ordentligt istället för att man ska gå runt sådär. Så söt hund, Älskar vovvar . Bästa som finns.


#3
💎️ Skrivet av: Mirre

Datum: 6 Mars 2024
Klockan: 22:23:20
Bloggen: http://sweetwordsbymirre.se

Hoppas du får bli bra snart. Samt så söt vovve, snäll den verkade och gullugt stt den hälsade på dig


#4
💎️ Skrivet av: Michelle

Datum: 7 Mars 2024
Klockan: 09:42:55
Bloggen:

Åh hoppas det inte blir värre för dej. Jag har nog inte sett den raden innan men den ser ut som en snäll ras :)



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: