𝄞 Började inget bra 𝄞


Måndag
10.32
Ja ni, det blev inte riktigt bra här.
Skulle ha öppet i helgen.
När jag skulle öppna dörren till mitt jobb i lördags så lossna hela dörren.
Helt sjukt. Jag fick den på fingrarna & permobilarmstödet så den hänger lite. Ska få det lagat idag.
Fingrarna har gjort lite ont o lite blåa men inget brutet eller stukat.
En som bor precis i nån lägenhet bredvid va på väg ut & så han hjälpte mig ta dörren ifrån mig & ställde den mot huset. Tur att han tajma med att komma ut precis när det hände.
Tur att mamma & pappa var på väg från Göteborg ner hit.
Jag fick hans nummer ifall vi behövde hjälp.
Mamma & pappa kom. Mamma va orolig & skärrad (stavning?) Kramade mig. Dom haffade en väktare på vägen tydligen för det kom en tillsammans med dom. & med hjälp av honom fick dom dörren på plats till slut.
På sätt & vis var det bra att det inte kom folk. Folk tyckte väl att det var för fint väder.
Men fick mycket gjort mamma & pappa hjälpte så det såg fint ut & mer som en affär utanför.
 
Står öppet på andra sidan & grönt runt.
Sen en liten krok för "Tillbaka om 5 min".
Men det blev ju bra till slut i alla fall...

#1
💎️ Skrivet av: fighterwomen09

Datum: 29 2024
Klockan: 16:07:54
Bloggen:

Men fy vad oturlig. Skönt att det gick bra med dig. Vilken tur att en kille kom ut när det hände. Var han snygg? 😉

Vad bra att mamma & pappa kom & hjälpte dig.
Vad fin ingång det blev 😃👍.

Ta hand om dig och va rädd om dig❣️🤗

Svar: Hahaha!! Nej tyvärr ;D Tack
soclosedecember.nu

#2
💎️ Skrivet av: Madde

Datum: 29 April 2024
Klockan: 17:14:04
Bloggen: http://www.madelenas.com

Vad läskigt med dörren. Tur ingen skadade sig och att du i alla fall kunde få tillfällig hjälp med den.


#3
💎️ Skrivet av: Lillan Kind

Datum: 29 April 2024
Klockan: 22:07:40
Bloggen: http://https://varapavag.se

Men fy vilken otur att dörren lossnade och föll på dig så att den gjorde dig illa. Men tur i oturen att du inte fick fingrarna brutna. Hoppas att det onda går över snart.


#4
💎️ Skrivet av: corkystyle

Datum: 30 April 2024
Klockan: 11:43:36
Bloggen: http://corkystyle.se

Otur att dörren skulle lossna men bra att det kom någon som kunde hjälpa dig. Tur att du inte bröt något. Hoppas din tisdag blir bra.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: