𝄞 Gjorde fel 𝄞


Torsdag
17.36
Det är sjukt va irriterande det är med dåliga hörlurar. & jävligt irriterande att jag inte kan ta mig in på t ex Elgiganten. Palla köra till Nova själv...
Men mamma & pappa kommer ner på måndag så då ska vi åka & jag ska fan köpa 30-årspresenthörlurar till mig själv. Haha!
 
Varit i kassan idag. Det går jättebra förutom när dom kommer med en lapp där det står SÅLD på & vad det är + priset. Det är det om dom har köpt en möbel t ex. Visst det är bara att slå in priset där det står men tydligen är det jätteviktigt att man häftar ihop lappen & kvittot. Alltså inte bara ge kunden kvittot separat för annars så kan dom tro nåt att man inte har betalat. Vilket jag inte fattar för kvittot har dom ju i den andra handen. Men tydligen kan det bli fel & kunderna kan "fuska". Äh jag vet inte. H blev inte jätteglad men jag sa förlåt. Annars gick det helt okej i kassan & roligt. Har inte lärt mig det där jag berättade & återköp.
Jag pratade med J idag. Har lite svårt för att prata med P . Sa till J om böcker. Sa som jag känner & va P har sagt. J ska prata med P sa han. Säger inte namn ifall att 😯 haha.
 



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: