𝄞 När jag blundar hörs din röst 𝄞


Onsdag
13.01
Beställde böcker den 8:e februari men dom har inte kommit. Bokus brukar vara snabba men det känns som att ju fler böcker man beställer på samma gång ju längre tar det att få dom hemskickade. Kan det vara så? Eller någon som vet varför det tar sån tid ibland. För dom inte har alla inne just då?
 
 
Alla hjärtans dag. Jag vill ringa dig & säga att jag älskar dig. Men du kommer inte kunna svara. För du finns inte. Jag vill att du kommunicerar med mig (igen) & säg att du har det bra. Var är du nu älskade mormor? Säg att det inte är farligt eller läskigt att dö. Jag önskar att jag hade den tron att man ses igen. På nåt sätt. Jag vill hålla dig i handen igen. Jag vill prata med & jag vill fråga dig en massa saker. Jag hör din röst i mitt huvud & jag är livrädd för att jag ska glömma den.
Men o andra sidan så kommer jag ihåg farfar röst & han gick bort för 6 år sen.
Fy fan var jag saknar dig.
 



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: