𝄞 Känslosamt 𝄞


Onsdag
18.07
Bröllop, bröllop, bröllop.
Det var fint. Men blev lite ledsen - eller blev väldigt ledsen i lördags - det var lite för mycket känslor. M grät.
Alla grät. Men när jag grät skulle jag tydligen ut & ta luft - varför fick inte jag gråta som alla andra? Va det för att jag inte kunde sluta? Jag vet i fan.
Men Elin hur är det?
Elin tänkte - Ja va tror ni? Jag mår dåligt (NOT).
Har du lugnat ner dig nu så vi kan gå in?
men asså hallå du gråter men jag får inte? Va fan...
 
Jag kunde inte säga ifrån men nu skulle jag kunna det. men gör det inte.
Så ja jag kommer gråta (säkert) nu på lördag. Igen. Ta inte ut mig igen.
Vill va med varje sekund.
 
Sen fick jag hem mina eller nån jävla journal.
nr 3 skrattade jag åt även om det inte är nåt att skratta åt
Annars
hej liv - fuck you, hate you ibland.
 
 



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: