Bröllopsresan


Lördag
13.11
Här kommer lite bilder från bröllopsresan.
 
 
Blev inte så mycket denna dag. Slut. & jag spydde på rummet av trötthet.
 
 
 
 
 
grönsakskaka av nåt slag
 
 
 
 
 
 
Vi var på Cirque du soleil
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Grekisk sallad
 
 
 
Marcus tyckte det var en vacker bild haha
 
 
 
 
 
 
 
Pesto
 
grönsaksrisotto
 
 
Åkte nån slags simulator...eller va det heter Berg&dalbana askul men läskigt. Det var hemskt att kliva ner & upp ur den. Folk/småskitar glodde.
 
Vegitariska
 

 
Lax inuti. Var lite läskigt med svart pasta.
 
Jätteäcklig haha
 
 
Strawberry daiquiri
 
Sen väntade mamma & pappa på oss i Spanien så flög vi hem sen.
Haft det underbart & jag vill inte börja jobba på måndag haha.
Marcus blev lite sjuk i förrgår. Jag skiter i om jag blir sjuk. Sorry guys på jobbet. Kul att träffa er men annars -  praktik usch.
 

#1
❄️ Skrivet av: Anonym

Datum: 26 2018
Klockan: 10:01:08
Bloggen:

Wow vilken rolig grej!

Svar: resan? "berg&dalbanan"? ja absolut!
soclosedecember.nu



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: