𝄞 Tjata & dumma teknik 𝄞


Lördag
11.37
Ett ord ÄNTLIGEN.
Av 2 anledningar.
Min mobil gick sönder för jättelängesen. Det började med att batteriet fuckade. Stängde av sig när det var 70% kvar sen gick det inte ens att dra ut den ur laddaren (även om den var på 100% eller 95%) så dog den & om man lyckades sätta på den igen så hade den hoppat till 20% på 10 sekunder. Men nu har jag fått en ny i för tidig 30 års present & jag vet nu hur jag ska ladda den.
Igår lämnade vi in mina Beats hörlurar för det verkade vara fel på dom. Bluetoothen funkade inte så ny är dom på lagning. Skulle tyvärr ta 4 veckor 😭
 
Mina jobbtider har blivit ändrade eller kanske inte tiderna men vad jag ska jobba med har ändrats.
Måndag - Kläder
Tisdag - Kläder
Onsdag - LEDIG
Torsdag - Kläder & den sista timmen ska jag vara i kassan!!!
Fredag - Böcker!!!!!!!!
Men det var helt sjukt va jag tjata mig till detta. Böcker & kassan. P va nog inte jätteglad på mig men det skiter jag i. Däremot när jag kommer att berätta detta för min arbetsförmedlare kommer hon blir glad. Det var hon som "hjälpte" mig att tjata lite fast för jättelängesen att jag skulle få vara på böcker. Då sa P NEEEEEJ. Jag vet inte när jag ska träffa henne nästa gång. Jag vet inte om hon är med den 21 maj när jag ska till läkaren eller det bara är f-kassan som är med. Sen vet jag inte om jag ska maila henne nu & berätta vissa saker redan nu när hon bara "hör". Va tycker ni?
 
 
Fick prisa böcker & lägga i lådor. Fakta - barn - skönlitteratur - deckare bl a.
Sen gick dom iväg med dom på en vagn & vi ställde dom i hyllorna i bokstavsordning efter författarnas efternamn.
ÄLSKAR'T!!!!!!!!
Annars så är det sådär. Älskar inte direkt att va på kläder.

#1
💎️ Skrivet av: ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Datum: 1 2018
Klockan: 18:39:34
Bloggen: http://www.saramadeleine.se

Så roligt för dig :). Härligt när man hamnar med något man gillar :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: