Bröllopsbilderna


Tisdag
15.26
Fattar inte hur skönt det kan vara att vara ledig. Fattar inte dom som säger att dom blir rastlösa.
Jag tycker väl att det är skönt för att jag inte direkt mår jippi på praktiken.
 
Har äntligen fått ett ID-kort, pass & Nordea kort som gäller/funkar. Blev lite orolig när jag skulle ta ut medicin idag att Capio & datasystemen har fattat att det ska så ett annat efternamn. Men tydligen ja. Kunde ta ut i alla fall så då lär de väl ha fattat.
 
Har fått massor av bröllopsbilder av våran fotograf. Lägger bara upp på mig & M ifall ingen vill synas.
 
 
 
 
 
 

#1
❄️ Skrivet av: Joanna-livet med Aspergers syndrom och Bipolär sjukdom typ 2

Datum: 19 2017
Klockan: 15:46:55
Bloggen: http://www.joannahalvardsson.se

Så fina bilder

Svar: tack
soclosedecember.nu


#2
❄️ Skrivet av: mammatillmirakel.blogg.se

Datum: 19 September 2017
Klockan: 16:33:36
Bloggen: http://mammatillmirakel.blogg.se/

Vilket vackert par ni är!❤️

Svar: oj tusen tack! ❤️
soclosedecember.nu




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: