𝄞 Tåg-/kroppsotur 𝄞


Torsdag
16.47
L & jag var i Malmö igår. Harar min mage. Fick problem precis när jag skulle dra. Blir alltid så. Var rädd för att jag inte kunde ta mig ut. Men det löste sig. Vi åkte pågatåg tsm dit. Det gick hur bra som helst. Tog permobilen. Vi gick i några affärer för L skulle göra en del saker. Sen gjorde vi en grej som själva Malmöbesöket gick ut på. Vilket jag tänker hålla hemligt ett tag. Vi ska dit den 24:e november igen. Nästa fredag alltså. Längtar.
Sen ska jag dit igen men jag vet inte när än. Rädd att folk kan gissa men jag vill ändå inte säga något än.
Åt på Max på kvällen med L. Innan vi åkte hem.
 
Vi stog & vänta på tåg aslänge sen i Malmö när vi skulle tbx. Förseningar eller inställt för spårarbete. Tog en buss istället. Blev lite orolig eftersom jag inte hade åkte buss med permobilen förut men det gick. Men jag blir åksjuk när jag åker buss.
 
L trodde att det var för att jag åkte baklänges. Kan vara så men aja. Orolig igen för att L hoppade av före mig. Chauffören var snäll & hjälpte mig. Dessutom bad vi M möta upp mig även om jag hade permon. L ville eftersom det var kväll & jag mådde illa. Varför är det alltid såhär när jag ska någonstans? Antingen är magen dum mot mig eller så mår jag illa & känner mig spyfärdig i bussar. Det blev bättre med luft & kex & dricka när jag kom hem.
 
Annars var det hur kul som helst igår.



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: