𝄞 E & E & E 𝄞


Tiddag
16.54
Håller på att lyssna på Stephen King's Det nu. Skulle inte orka läsa den. Folk säger att den är asläskigt men än så länge är den inte så farlig tycker jag. Lite obehaglig kanske men aja. Jag har lååååååååångt kvar att lyssna.
 
Idag var jag till det nya Erikshjälpen & fick prata med P igen. Han är snäll. Kom fram till att att jag vill vara där varje dag. Men jag sa också att jag kanske måste åka till Göteborg lite då & då för bröllopsklänningen & annat fix för bröllopet om hmm...109 dagar.
Vi satt vid ett bord & pratade om vad jag ska göra & hur många timmar & sådär. När jag kom in i rummet var det en mugg på bordet.
Berg eller? Haha ja tack gärna. Nörd 😇
 
Jag ska börja där 19:e maj.
Mina tider.
Måndag: 12.00 - 16.30
Tisdag: 13.00 - 17.00
Onsdag: 12.00 - 16.30
Torsdag: 13.00 - 17.00
Fredag: 12.00 - 16.30
 
Sa nämligen såhär att jag jobbar gärna varje dag men på eftermiddagarna/kvällar. Det stör mig inte ett skit...mornar stör mig. Fuck va jag hatar mornar....till o med nu när jag har varit ledig & inte har haft nåt att göra så hatar jag mornar. Har alltid gjort.
 
 
Skulle skriva på ett sånt här papper. Det roliga va ju att....ja som sagt jag sa att jag skulle gifta mig + att jag ska byta namn. P sa att jag skulle skriva Nilsson nu redan ändå. Fick öva lite nu. Haha. BTW så känns det som att hela min släkt/vänner ogillar mig för att jag ska byta.
Vill för en gång skull inte sticka ut. Det räcker med min kropp.
 
M tyckte vi ska fira ikväll 👻 knäpp blivande man men ja. Han sa att jag skulle köpa nåt på systemet så beställer vi hem mat ikväll.
 
Åker till Göteborg på torsdag för att träffa bröllopsklänning 👰🏻 Haha.
 
Skulle egentligen träffat E i morrn men hon blev sjuk. Skulle försöka ses nästa vecka på fredag istället.



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: