Förbannat läskigt & allt påminner om kent


Fredag
20.28
Fredagar är dubbelt så tråkigt att jobba. Är avundsjuk på dom som är lediga på fredagarna. Om jag kunde jobba så mycket så jag kunde ta ledigt en dag i veckan så hade det varit fredagar. Eller måndagar. 
M tycker att fredag känns det lätt ja, visst. Efter 16.30!!! Inte en minut tidigare.
 
Var bara tvungen att ta kort på en låda med kläder. Vinternoll2. Allt ska jävlas med att påminna en om kent. Det gör fan ont när man känner efter.
 
Idag var det dessutom en hemskt dålig dag. Gjorde illa mig igen. Fast riktigt ordentligt denna gång. Samma sak som sist men denna gången kändes det som att stålspetsen skulle gå igenom hela fingret. Det blödde som fan. Men det slutade lika snabbt & nu syns det INGENTING men jag har ont. Det pulserade.
 
 
Vill bara att det ska bli augusti nu. 20:e eller nåt sånt. Det vore fint.



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: