𝄞 M, i drömmen håller du i min hand 𝄞


Tisdag
12.37
Nytt år & jag lyssnar på kent. Låten M & jag gråter lite. 
Nyår & Marcus & jag var lite sjuka. Han spydde två gånger och jag en men det var nog för att jag hade så ont i huvudet på restaurangen. Eventuellt att maten inte var bra. Jag vet inte. Eller så blev jag smittad. Det var en konstig sak vi fick gick över på några timmar.
Moster & hennes man kom & några som pappa kände.
Mycket som händer antar jag, mycket fix detta år innan augusti. Kollade tyger som mamma hade med sig på klänningen som jag ska få sydd av av en sömmerska. Marcus vill inte veta något om hur det ser ut. Vill inte se eller höra något innan augusti.
 
Träffade min mormor igår i Karlstad som fyller 93 idag och jag grät när hon höll i min hand & hon sa att hon inte ville leva. Att hon önskar att det var slut nu. Då sa mamma något i stil med att det är väl bra nu när Elin är här.
Då sa hon ja. Gör så ont. Hon ville inte ens bli 90 år hade hon sagt. Morfar fyller 92 den 26:e. Han träffade jag också.
M - M som är mormor för mig.
- Mormor i drömmen kommer du alltid hålla min hand.

#1
💎️ Skrivet av: Karin

Datum: 3 2017
Klockan: 16:09:31
Bloggen:

Så fint Elin!❤️ Mormor o du har en särskild relation! Även om hon inte kan se dig, känner hon din närvaro på alla plan!

Det går i perioder det där att hon säger att hon inte vill leva. Idag sa hon ingenting om det. Hon åt tårta och sjöng!
❤️



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: