𝄞 Sönder & en fråga till er 𝄞


Söndag
13.55
Var i Göteborg i fredags & pratade med hon som ska sy bröllopsklänningen. Hon mätte & vi kollade tyger fram och tillbaka. En aning svårt men jag visste vad jag ville ha. Hon sätter nog igång & sy den snart. Ska väl träffa henne igen om ett tag.
 
Min fina röda väska har gått sönder. Bandet gick helt av. Så jag gjorde/beställde en ny.
 
Idag har jag postat inbjudningskorten till bröllopet så ni bör får det vilken dag som helst ❤️👰🏻
 
 
Vet inte vilka det är av mina vänner/familj som läser men det vore kul om ni ville svara på denna fråga. 
(Och ni andra som läser min blogg) Vill ni att jag gör en kategori som t ex Bröllopet ? Skriva om det? Förberedelserna. Dokumentera liksom? (fan va jag vill ha en bra kamera btw av någon konstig anledning)

#1
💎️ Skrivet av: Karin

Datum: 27 2017
Klockan: 19:33:19
Bloggen:

Snygg väska!!
Ja dokumentera ALLT detta året! Förberedelser mm
Inte avslöja allt, bara!!🙈🙉🙊
😘❤



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: