Permobilstrul


Fredag
22.03
Gjorde mina naglar för ett tag sen. Blev bra. Får se hur länge dom håller.
 
Dom till höger gjorde jag år 2015 då höll dom i 2 dagar om ens det.
I tisdags gjorde jag dom till vänster. Bara en åkte av men den är lagad nu.
Hoppas dom håller länge. Annars får jag fixa igen. Tycker bara att det är asjobbigt att fixa högerhanden. Märker att dom som gör naglarna på den handen blir lite irriterade. Fy fan va jag hatar den. & man kan ju inte bara ha naglar på en hand eller?
 
En annan grej med högerhanden. Om jag vill att tatueraren i Malmö gör något åt tatueringen på högerarmen kommer han att bli irriterad ifall jag hoppar till eller blir stel. Få be L att hålla fast den i så fall. FAN VAD JAG HATAR DEN.
 
Min permobil strulade idag. Trodde först att den bara va kall men dom här
vita knapparna hade jag slitigt ut tydligen. Kunde inte använda dom. Glappiga va dom. Han kom till Erikshjälpen & bytte dom idag. Han var snäll för en gång skull. Haha. Pratglad.
 
Hittade denna på praktiken. Töntig kanske men satte den på den nya jackan i dragkedjan.
 

#1
❄️ Skrivet av: Emma

Datum: 3 2018
Klockan: 13:15:49
Bloggen: http://www.emmas.nu

Fina naglar!

Svar: tack!
soclosedecember.nu


#2
❄️ Skrivet av: Mikaela

Datum: 7 Januari 2018
Klockan: 15:23:56
Bloggen: http://www.nouw.com/blockochpenna

Låter som en mysigt nyårsafton, likt våran förra året 😊

Svar: det var en jättemysig nyår 😊
soclosedecember.nu




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: