𝄞 Imagine lista 𝄞


Lördag
15.40
Om du inte hette Elin skulle du heta:
Menar ni vad jag skulle heta om jag var kille? Så har jag hört att jag skulle hetat Johan. Men annars hade mina föräldrar bara Elin som alternativ tror jag. Jag har inte hört nåt annat. Men om ni menar om jag ville heta nåt annat så....ja, jag vet inte. Jag är rätt nöjd med Elin. Annars så nåt annorlunda kanske.
 
Om du fick byta ansikte med en kändis skulle det vara:
Jocke Berg haha
 
Om du bara fick lyssna på ett band resten av livet vilket band skulle det vara?
Det skulle jag inte klara av. Om jag hade fått frågan när jag var 14 typ så hade svaret varit kent
 
Om livet tog slut på söndag hade du?
Nästan tvingat alla jag saknar att träffa mig. Även om dom inte vill för så känns det.
Testat droger tyvärr. Man skulle ju ändå dö sen.
 
Om du skulle få uppleva en dag en gång till skulle det vara:
Det är många dagar jag hade velat uppleva igen. Min 1:a kentkonsert. Min student fast jag är frisk denna gången. (satt på akuten nån dag före)
Vårt bröllop.
En dag med en vän som jag tror aldrig kommer ske igen känns det som. Även om han lovade.
 
Om du skulle få ändra 3 saker med ditt utseende skulle det vara:
Bara tre? Typ allt men...jag vill ha 2 nya ben & 1 ny högerhand. Det blir ju tre.
 
Om du skulle byta jobb imorgon skulle jag?
Va i en bokhandel. Om skivaffärer fortfarande fast så hade det varit en självklarhet.
Vilja vara receptionist typ. Boka in möten åt folk. Göra saker åt folk som för en gång skulle inte har med mig att göra.
 
Om jag hade superkrafter skulle det vara:
Kunna sväva/flyga fram eller vara osynlig
 
Om jag var tvungen att bo i en annan stad än den jag bor i nu hade det varit:
Stockholm



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: