𝄞 Fin vän, längtan & nytt 𝄞


Söndag
10.40
Hatar söndagar.
Även om jag saknar Gpå helgerna, ses ju på praktiken. Vi har haft det mysigt vissa dagar då det inte har varit något att göra efter lunchen. Vi har gått promenader hon & jag. Hon visade ungefär vart hon bodde. Hon vill att jag ska komma hem till henne någon gång. Typiskt att jag har sånglektionerna ett tag framöver - för annars så kunde vi gå hem till henne direkt när vi har slutat på fredagarna (såpass nära). Vi får göra det när sånglektionerna är slut eller så får vi ses på en helgerna. Vi får se. Jag längtar i alla fall efter att vi kan ses privat också.
Vi har det jättekul ihop även om jag flummar kanske lite för mycket.
"Kolla en maskros! Kör över den! Yey"
G säger likadant efter en stund:
"Ska vi köra över den enda maskrosen som finns på hela gräsmattan?!"
& vi skrattar mycket.
Fin vän ❤️ G känns som att hon inte kommer att försvinna ifrån mig.
 
Angående sånglektionerna känner jag inte så mycket för längre tyvärr. Inge kul längre. Känns så hopplöst.
Jag kan fan inte sjunga & det känns overkligt att jag någonsin skulle kunna lära mig. Även om sångläraren säger att det är bra (ibland) eller för det mesta. Hon säger "bra" i alla fall.
 
Har köpte en ny myströja så nu vill jag fan att det ska bli kallt.
Jag har inte provat den men jag köpte den i XL för jag vill ha stora tröjor. Det är mys.
Längtar efter ledighet. Längtar efter fredag då kent & Tiger Lou kommer ut med nytt. Mina första förälskelser. Haha
Längtar efter långledighet.



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: