𝄞 Musik non fucking stop 𝄞


Söndag
11.36
Var i Göteborg den 6 maj för att gå på Aesthetic Perfection. Så jävla bäst var det. Jag stog längst fram & jag försökte att strecka fram handen för att nudda Daniel Graves men antingen såg han mig inte eller så ville han inte (en tjej i rullstol, ehuu, så har jag blivit bemött en gång) eller så var jag för feg. Att jag inte sträckte tillräckligt. Han är ju så jävla snygg. Förbanden var ju också så sjukt bra. 

Här är lite bilder. 

 
       
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det är så sjukt jävla kul att skriva musik. Känner redan att det börjar bli ett beroende. Har "redan" skrivit 2 låtar & mer vill jag att det ska bli. Jag har till & med gjort ett SoundCloud konto som du kan trycka på ----> här <---- & jag är REDAN äckligt medveten om att jag inte kan sjunga. Den andra låten som jag skrivit kommer upp där så fort jag får den som mp3. 

Jag sökte i fredags eller när du nu var, sånglektioner. Privata. Hoppas innerligt att jag får ett ja. Men jag får väl ställa in mig på ett nej så jag inte blir alldeles för besviken. Men jävlar vad jag vill!!!!!! Jag önskar att man (läs jag Elin) verkligen KAN lära sig så man (läs jag Elin) inte är ett hopplöst fall igen som man (läs jag Elin) var i skolan. HAHA! 

I veckan gick hjulen på rullen sönder på nåt vis så jag fick sitta såhär ett tag på prakiken undertiden de försökte laga den.


Provisorisk lagning få se hur länge det hjälper. Jag försökte ringa hjälpmedelcentalen men de sa bara att jag kunde ringa dom när det var fel på min permobil (elrullstol) om den manuella skulle gå sönder så skulle jag minsann höra av mig till min arbetsterpeut. 

Men jag sjöng & uppträdde med min låt i fredags på min praktik, som kommer upp på SoundCloud så fort jag får den som mp3. Det gick bra. Även om jag kom av mig men det sa vännerna att det inte märktes.

 
Jag vill verkligen skriva musik. Vill börja på riktigt.



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: