𝄞 Noll 𝄞


Måndag
17.33
Dagen kom då ett besked inte är det roligaste man kunde höra. Den 20:e maj kommer kent allra sista album. Ändå så kände man på sig det men inte att det skulle bli året då siffrorna ser ut såhär 2016. Vet inte vad jag känner. Jag är ingen fjortis längre som ligger i fosterställning för att mitt favoritband lägger av men jag kan inte ta in det. Kommer kännas tomt. Även om kent inte har varit ett band som har spottat ut sig skivor non stop & ofta så har dom ändå gjort 12 stycken med det nya inräknat.
Noll - nollställd. En kentlåt heter:"Noll". Leder alla mina ord till dom? & bara det att dom har en röd ros på hemsidan. Min favoritblomma. Dom kunde välja mellan ett antal men de valde en ros. Jag ska inte avslöja mina känslor & tankar än när det gäller den där rosen men det kommer en förklaring till mina feelings när jag känner mig klar.
 
Ska göra en sak/hyllning/minne på bloggen men det väntar jag med. Men någonting kommer någon gång.
 
Allting tar slut. Tyvärr. Hoppas vi ses någon gång. Skulle göra vad som helst för ett hej & en kram innan allting tar slut på riktigt.



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: