#1
❄️ Skrivet av: Anonym

Datum: 21 2016
Klockan: 19:55:55
Bloggen:

Jag har inte vågat skaffa någon blogg.. Jag håller med dig jobbigt på möten med myndighetsmånniskor och så..

Svar: nu kommer det att låta som att jag tvingar dig men det gör jag absolut INTE. Man kan ju vara anonym vet du. Läser en el bloggar då jag inte ens har en aning om vilka de är.Skönt att skriva av sig ibland ju. Men det kanske du gör på annat vis
soclosedecember.nu



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: