𝄞 Otålighet & längtan 𝄞


Måndag
17.21
Dagarna går & jag har inte så mycket att berätta, jag läser, går till praktiken, läser igen.
Har gjort en låt i Garageband & skrivit en text till. Försöker med ny låt men det är inte enkelt. Varför gick det så jävla bra första gången? Nu går det åt helvete. Är för ivrig & otålig, jag vill göra flera. NU!!!
Har en "för" ärlig pojkvän som verkligen inte tycker att jag ska sjunga den. (Jag har ingen sångröst?!) Men sen är han ärligt åt "andra hållet" eller hur jag ska säga när han fick höra låten:
"Wow, har du skrivit den på riktigt? Seriöst jag ryser så bra den är!" & efter ett tag: "Du ska inte sjunga den" Ehh.
Blir inte förbannad på honom även om han brutalitet sv ärlighet gör förbannat ont i andra fall ibland. Jag blir förbannad på Verkligheten. Jag kunde väl för fan få den där jävla pissgenen som är så hysteriskt underbar som kallas sångröst som halva släkten har men inte jag. 🔫
Berättade det för en på praktiken (N) idag & han sa att jag skulle motbevis det. Att jag skulle testa i studion någon gång. Men tyvärr så har min käraste säkert äckligt rätt som vanligt.
 
Nu är det bestämt äntligen (ehh, förhoppningsvis) att vi ska på kryssning i sommar igen. M säger att inte är riktigt samma båt, jag blev orolig för det funkade ju så bra på rummet med toaletten & så men när han kom hem en dag så visade han bilder på rummet & det såg identiskt ut som förra.
Här är inlägget ---->Klicka här<---
Hoppas han har rätt. Längtar redan. Vill fly iväg. Framför allt då. Då det är sommar.
 
Längtar efter P också. Jobbigt.



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: