𝄞 Förvirring & abstinenssaknad 𝄞


Torsdag
17.25
Möte idag & jag blir bara så jävla trött. Jag hatar af. Jag hatar att allt är så satans komplicerat hela jävla tiden. Mer upp i tid för att att kärringen på ALR "Jag är säker på att jag har mer kapacitet än vad jag redan är uppe i ". Jag vill inte jobba på morgonen, jag vill helst skita i lunchen ihop med någon/några. Jag är på ett ställe som stänger fyra. Drömmen är ju att de eller jag hittar något som är öppet till fem-sex, då hade det inte varit något problem. Akademibokhandel, drömmen men dom skrattar mig rakt upp i ansiktet känns det som. Inget som skulle passa dig tror vi, för du kan inte bära.
MEN. Stora blå har nåt samarbete med nåt som heter Unified (tror jag) det låter så när N säger det). Ska eventuellt åka dit men inget bestämt & kolla vad de gör. Grafiskt är det i alla fall.
Dom, förhoppningsvis kanske har öppet längre på dagarna. Jag vet inte så mycket än. Det vore ju nice om dom hade öppet till typ sex så har jag eventuellt kommit upp i de där jävla timmarna så Karin tjatar om att hon tror att jag kan. Det hade ju var drömmen om Stora blå hade öppet till 17-18. Då hade jag kunnat kanske varit där vid 11 till 18 fem dagar i veckan. Har sagt att jag inte vill jobba monar. Min kropp säger ifrån på massa olika vis. & nej, det är inte bara morgontrötthet! Mer orkar jag inte förklara just nu.
Ska någon gång gå dit med N.
Men allt det här gör mig arg & förvirrad. Känns som att hon från ALR:n bestämmer över mig. "Jag är säker på att jag har mer kapacitet än vad jag redan är uppe i. Toan måste åtgärdas" & blabla. Vet inte hur jag ska förklara hur jag känner. Blir bara arg, förtvivlad, trött.
 
Jag ska i alla fall vara mer med på möten med de i personalen. (Inte med de i banden) Har varit tjaffs mellan deltagarna & idag var det prat om att jag skulle vara mer "en sån som man vände sig till om man behöver prata" Vet inte om jag är den perfekta till det om jag säger så men. I början kom ju folk fram till mig då när jag inte riktigt vad med på det.
Vi får se hur det blir.
 
Har fortfarande en sån jävla kompisabstinens så ni fattar inte hur mycket ni betyder ❤️
 
Sen så vill jag vara på färjan NU & inte om 6 månader eller så vill jag att det ska vara nu. Bort från allt.



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: