𝄞 Musik & kläder & jag saknar dig 𝄞


Måndag
19.19
Inget att berätta känns det som men det har man väl alltid, det är bara det att man väljer vilket som är viktigt att lyssna på eller vilket som man själv tycker borde ut ifrån kroppen, hjärnan, själen. Slutar med Mirtazapin & jag vet inte om min kropp har reagerat på det. Känns så på något vis. P-piller som inte funkar som dom ska så jag bytte tillbaka till de jag hade innan men är orolig i alla fall...
Är på praktiken & blir glad när någon sa:"Jag har hör din låt Elin, den är så himla bra! Jag gillar den verkligen" & sen sa en som jobbar där: "Elin, om du vill så kan din låt vara med i Musikslaget, du kan väl fundera på det. Jag har hört alla bidrag, din har potential till att vinna". Först blev jag hysteriskt glad inom mig sen funderade jag på två saker, för det första, säger man så överhuvudtaget? Taskigt mot det andra kan jag tycka men det kanske bara är jag. För det andra - hur kan han tro det? Det finns säkert folk som har gjort bättre låtar OCH sjunger dubbelt så mycket bättre än mig. Men ändå så lockar det. Jag har gjort bort mig med min röst/tal/mun/sång så många gånger så det kanske bara är att fortsätta. Vissa har sagt när jag har sagt nej: "Vad har du att förlora?" Tänker efter....ja, vad? Att göra bort mig kanske. Att jag kommer sist (vilket jag skiter i - egentligen.) Jag har inte svarat & jag vet inte om det är för sent nu. Vill men ändå inte.
 
Håller på med en till låt men jag får inte till texten, jag kommer inte på någon till den andra låten jag gjort. Den första heter "Simon" & den gick hur fort som helst att göra & skriva text till.
 
Nya kläder....
 
 
Mailade Patrik igen & skrev bara tre ord - Jag saknar dig.
Fick svar idag att han har brutit handen eller fingrarna & sen skrev han:
"Jag saknar dig också"

#1
💎️ Skrivet av: Karin

Datum: 29 2016
Klockan: 21:27:32
Bloggen:

Tycker du har tagit ett stort steg med att släppa Mirtazapin!! Det är så himla bra gjort! Jag förstår att det känns konstigt, men du är helt klart redo nu. Du har så mycket nytt att tänka på- praktiken, musiken och skrivandet av både texter o bok!!
Jag tycker absolut att du ska vara med i Musikslaget...utan att veta exakt vad det innebär...mer än att du tävlar med din låt!! Låter skitkul!! Ja, några kommer sist i Mello också och vad gör det?? Go for it!!
Snygga kläder!!
😘😘😘😘

Svar: Det är som melodifestivalen typ fast soft naturligtvis. Tävlan i musik, sin självskrivna musik. Mer exakt har jag ingen aning om. Det är va jag tror i alla fall. Såg nån video där från någon annan gång. Ser ut som att det är någon form av jury...men jag är inte säker men nån vinner hursomhelst på nåt vis. Så sa kuratorn idag också - va har du att förlora eller vad hon nu sa. Som sagt komma sist (vilket jag skiter i) men att lära sig texten hmm, & helvetiskt nervöst. Så om dom frågar igen så säger jag? AAAAAAAAHHH JAG VET INTE ändå. Ja? Kanske kommer att ångra mig om jag inte säger ja, men kommer kanske ångra ett ja oxå hahaha
soclosedecember.nu



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: