Ett skämt eller inte?


Torsdag
10.56
Dagarna går fort. Tycker vi bara går & lägger oss. M tycker dom går långsamt. Konstigt egentligen. Tiden har jämt samma jävla tick-tack ljud. Samma rytm. Konstigt.
Praktiken, ja, jag gör det jag ska. Har gjort loggor till en killes projekt eller serie eller vad det nu är. Jag vet knappt vad jag håller på med. Sen ska det vara någon konstigt låtsas ryskt text med våra bokstäver - Rasputistan - Raspitinskij Dumadskij Tronskij. T ex. Jag lägger inte upp för säkerhets skull men ja. Finns en del tigrar, en slags hjort, en grip med vingar (vad fan är en grip?), örnar & allt ska friläggas. Det är faktiskt jävligt kul att frilägga nu när man kan det men det är en sak jag inte har klurat ut & som jag behöver hjälp med men ingen verkar vilja hjälpa mig av dom som kan. Tack. En förklaring på typ 5 minuter (som jag vet att det kommer att ta) har folk inte tid med. 5 minuter av deras liv. Är det så mycket begärt. Jaha, orkar inte längta att få hjälp längre.
 
Jag frågade N som håller i stället, om han visste hur man ändrade storleken på dokumenten. Typ GB & MG & sånt. För när jag väl ska skicka in min bok får doc. inte var mer än 5 MG. Eller i alla fall inte helst. Det står om dom är det så ska dom kontakta en. Vet inte o det går det N sa men om man ändrar doc. till .jpg istället för .psd så krymper dom rejält. Men jag vet ju inte om Vulkan kommer att gå med på sånt. Jag vet ju inte hur dom vill ha det. Får ringa dom när det är dags att skicka in den. Sen vet jag inte om jag måste ha doc. i den storleken som jag vill ha boken. Liksom att jag måste ändra det eller om dom gör det åt än. Får som sagt ringa dom men det är ett tag kvar. Mer säger jag inte.
När jag satt där & pratade om N om boken sa han:
"Man kanske får läsa den när den är klar?"
Hur vet jag om han menade allvar eller om han skojade lite med mig & försökte va lite trevlig?
Säger man bara så för att verka nyfiken för då mår den andra bra & tänker han är nyfiken på mig? Eller är det på riktigt?
Folk har val. Säga ingenting eller nämna det. Men sen så finns det ju tyvärr två ord som lyder: "Tomma ord"
Jag vet inte vad jag ska tro. 
Jag svarade i alla fall:
"Ja, om du läser den så får du veta vem jag egentligen är & veta mer om mig"
Han skratta.
 
Idag kommer min arbetsterapeut hem & sätter upp en till stång i sovrummet.
 
Känns som att jag håller på att bli förkyld. & måste öva på att stå på bakhjulen utan stödhjul. Dom ska fan bort innan jag blir gammal.



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: