𝄞 Nytt 𝄞


Onsdag
16.56
Väldigt längesen. Dagarna går fort igen & jag trivs på Stora Blå. Hållit på med en julkalender men den är typ klar i stort sett, så nu vet jag inte vad jag ska göra. Får inga direkta nya uppgifter. Men det är rätt okej ändå. Sitta & prata med dom när inte dom heller har så mycket att göra. Lyssnar ibland när dom står på lilla scenen och repar.
Är ledig på fredag för dom ska på en spelning så då stänger dom stället.
Skriver lite på boken sen sist.
Ny t-shirt också gjorde jag idag och beställde.
Pappa va tycker du?
 



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: