𝄞 ALR & RA 𝄞


Måndag
22.39
Jag var med H idag. Vi möttes där på våran vanliga dejting- (<-- NOT) plats. Akademibokhandeln. Han ville gå till en second hand-affär i närheten. Han provade jeans & köpte dom & frågade vad jag tyckte. Hängde skor lite överallt i den affären. Inte min klädstil där kan man ju säga.
H & en vän har planerat att dem ska starta någon slags pingisklubb. Det går långsamt framåt. Någon gång ska vi dit & spela tycker han. Det va längesen jag gjorde det. Då tyckte jag det var rätt kul.
 
Julia har inte hört av sig än. Jag har inte så mycket mer JUST NU att skriva i boken. Just nu känner jag att jag bara vill ha respons så jag kan gå tillbaka & ändra/lägga till/ta bort det Julia säger & tycker & tänker. Men som sagt inget svar.
 
Var på ALR:en idag igen. Jag var rätt okoncentrerad. Jag var någon annanstans som jag försvinner bort till ibland. Jag lyssnar & hör var folk säger men jag är bort ifrån min kropp. Ganska najs feeling men inte så bra kanske att jag inte uppfattar allt vad som sägs. Det är ju mindre bra men men. Det händer lite då & då hemma också. Jag bara är sån. Blir sån. 
 
I morrn ska jag till Malmö till FIFH-hallen igen. Det var ett tag sen. Men inte träna.
Ska börja på RA - Rullstolsakademien. Det är 12 tillfällen. Trodde först att det var 4 gånger. Hahaha. Såg först nyss att det inte var så. Lite olika datum så ingen fast dag. Kommer säkert berätta här om nu vill veta vad vi gör på RA?! Ska försöka skriva & berätta vad vi gör. Om inte för er så för min skull.
Känns som att det kommer krocka med ALR vissa dagar men då får jag nog strunta i ALR. För jag har märkt att det inte gör så mycket om man missar en gång på ALR. Värmland släpper inte oss för än vi är färdiga/redo själva. Hon kommer till & med följa med mig tror jag på ett besök i framtiden till en arbetsplats. Det har hon gjort med dom andra.
 
Skulle jag berätta nåt mer idag...hmm, *tänker*. Nej, tror inte det. Jo, nåt flummigt, choklad är inte gott längre. Förutom denna var faktiskt helt okej.



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: