𝄞 Yelle & rullstol 𝄞


Torsdag
17.46
Nu kan sommaren ta slut. Jag pallar inte mer. Det är inte normalt nånstans att svettas när man sitter stilla.
Vinter & kallt fy fan va underbart! 
 
Var hos min frisör idag. Hoppas det håller tills på lördag.
 
Malmöfestivalen i veckan som var. Var där i två dar men inte i rad. FIFH var där & spelade basket. H & jag testade på rullstolsbasket. Fy fan va svårt. Det underlättade ju inte direkt att det var ute & marken lutade. Skulle sitta i konstiga rullstolar, hjulen lutade utåt, snea, för att det ska gå att krocka med utan att ramla ur. Jag var asdålig. Som sagt det underlättade inte att marken lutade. Körde på trottoarkant och höll på att ramla framlänges. Hannes gjorde likadant för han fick prova på men han ramla ur rullstolen (körde mot trottoarkanten). Tur att jag inte gjorde det.
Det bästa av allt som hände där var att jag träffa han som höll i det. & vet ni vad han sa? Dom ska köra samma rullstolsakademi igen. Som jag var med på. & det bästa med detta är att jag får vara med denna gång också!! 😄 Trodde inte att jag hörde rätt. Samma övningar men det gör väl inget. Måste lära mig att inte va så jävla rädd. Kanske en dag slipper jag stödhjul & att jag inte är så jävla rädd.
Men åååhh va jag blev glad att jag får gå om igen. Börjar i höst vet inte när men ja. Hoppas att han kommer ihåg att sätta mig på en plats. Han sa då när jag träffade han att det fanns platser kvar.
 
Sen på kvällen såg jag & H ett franskt band som heter Yelle. Faktiskt väldigt bra fast man fattade ju inte ett skit vad dom sjunger.



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: