Från lycka - till nja


Onsdag
18.13
MALMÖ - FIFH-hallen igår. Roooooligt som vanligt. Det var hinderträning igår & vi skulle leka (träna) på den
här saken som jag visade i förra inlägget.
Igår hade dom i & för sig satt upp två handtag eller ja, nä vad heter det. Räcken som det är när man går i trappor. Den som ni ser nu på bilden är är bredare än vad den ser ut att vara på detta foto. Don't know way.
Dom tog bort stödhjulen för annars går det inte.
Man skulle hålla i dom där (osynliga) räckerna som är där eller göra på något annat sätt, bara man kom ner. Det var läskigt. men jag kom ju ner. Bara min höger hand som fuckar upp allt. Jävla liv!
Men man kunde också hålla i ena räcket med båda händerna, så man satt lite snett liksom men ja, på något sätt kom man relativt rakt ändå. Det är ju bara det att om man är starkare i ena armen så blir det ju blööö.
 
Sen berättade dom hur ni som går kan hjälpa oss ner från en trappa. Det kändes lite lugnare att Henrik som har suttit hela livet i rullstol, är typ 40 år, HAN ber om hjälp ibland till & med. Haha. Man blev lite lugnare. Dem verkar så himla matcho ibland 😉
Sen eller först menar jag skulle vi köra upp för den där rampen & sen åka ner för den HELST på bakhjulen, dom små hjulen ska inne vara nere.
Det står folk bakom oss & håller i men dom gör bara något om det verkligen behövs. Alltså dom gör inget om dom nu inte känner att man är på väg ner på golvet typ när man står på bakhjulen & utan stödhjul.
Men det är askul som jag säger jämt.
 
Var med K (Värmland) idag efter gruppen. Möttes vid panduro & frågade men dom verkade inte var så glada i & ha mig där tyvärr 😭 😢. Vi gick till Erikshjälpen men njae. Sen gick vi till Åhléns, där EVENTUELLT OM JAG HAR EN JÄVLA TUR NÅGON GÅNG! Bara vänta på ett rakt besked. Skulle höra av sig till Karin eller nåt.
 
Var med H idag också. Försökte lära han att stå på bakhjulen. Hehe. Han kom hem hit & tog den när jag tog elrullen. Han var rätt duktig för att vara första gången 😉
 
Nyköpt ring. Tror den kostade bara 65 spänn.
 



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: