𝄞 Sitter här men hänger inte med riktigt 𝄞


Onsdag
15.18
Ja.....ibland är det svårt att börja.
M sa igen igår att jag har blivit bättre...i måendet. Jag märker det inte. Varför? Jag vill känna det. & ibland inte men oftast så vill jag se. Se det han ser.
Han säger att jag är stark & jag tar tag i saker. Går på möten. Ehh va?! Jag gör ju inget - det är dom.
Jag tycker att jag inte gör ett skit men tydligen så gör jag det. (?) Jävla skilda världar.
Upplevelse av ens eget jag. Fucked? Think so. Haha.
 
M tycker det går famåt med mycket. Börjar "snart" på Samhall. & förhoppningsvis hamnar jag i en bokhandel. I en saga. Som jag hoppas blir verklig.
Dessutom så har jag äntligen fått en tid hos "medicinläkaren" den 30:e september. Yey. Eller ja & nej.
 
Kurator va jag hos igår. Hon ringde min KP-handlegare & frågade hur det går med KP. Handläggaren mailade mig nyss & ställde lite frågor. Om hon fick det svaren hon ville ha vet jag inte. Det kanske inte ens går med på min "önskan" om vad jag vill att h*n ska hjälpa mig med. Men jag sa i alla fall i mailet att jag ville att h*n skulle följa med mig till Malmö när jag känner för att träna. Per är ju bara där på måndagar. 
Rörigt när det är så jävla många personer som mailar om samma sak.
 
Köpte en jääääätte cool & jääääätte skön t-shirt
 
 
 
 
 
från Shock häromdagen & jag fick den igår.
Favvo
 
Apropå tränaren förresten....han har inte riktigt förstått att jag vill vissa saker även om jag säger dom så har han antagligen missuppfattat. Så igår kom tydligen tränaren till M's jobb & dom pratade tydligen om mig.
M sa till han att Per skulle köra hårdare mot mig. Haha. Asså va hårdare.
Hoppas det blir så.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag fattar inte en till grej. Jag har bara tränat där 3 (?) gånger. Men M säger redan att jag kan ha gått ner lite.
Jag skratta & sa typ eehhh redsn nääää du säger bara så för att...
men samtidigt så vet jag han herr Sambo (haha) är så enormt brutalt ärlig så det kan göra on ibland så varför skulle han ljuga om något bra. Haha.
Jag ser det inte som vanligt. Inte än i alla fall. Säger att vi lagar mat nu mera. Inte färdigrätter i mikron.
 
Som sagt känner inget (inte på det dåliga sättet) men bara är men ser inte framstegen jag gör. Tur att nån gör det.

#1
💎️ Skrivet av: Karin

Datum: 17 2014
Klockan: 22:16:05
Bloggen:

Det är nog så att man inte ser förändring själv så lätt. Man behöver höra det många ggr fr andra innan man kan ta in det. Jag tycker också att det syns i hela ditt ansiktsuttryck att du har bivit stark. Din träning o din beslutsamhet att vilja göra något är stora framsteg. Du har lagt om kosten så det är klart att det syns o träningen du gjort innan Malmö visar sig ju också! Välj att se det poitivt- välj bort det negativa!! Puss fr mams

#2
💎️ Skrivet av: Pappa

Datum: 17 September 2014
Klockan: 22:40:14
Bloggen:

Hej, det är enklare för Marcus och bedöma det tror jag, alltid enklare att betrakta utifrån. Jag litar på och hoppas Marcus har rätt. Det du håller på med träning m m är bra för kropp och själ! Ska bli skoj att ses på fredag! Kramar!!



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: