FIFH-hallen


Måndag
20.51
Åkte till Malmö redan runt 2 idag men det skulle jag inte ha gjort. Finns inte så mycket folk där. & Tränaren kommer tydligen inte förrän 16. Det visste jag inte riktigt. Det var inte så mycket folk i gymmet heller som kunde hjälpa. Men jag gjorde det jag kunde/nådde. Så jag tränade mer eller mindre - till & från - från ungefär 14 - 17. Länge kanske men det skiter jag. 
 
 
 
 
 
Denna kunde jag göra i alla fall.
Nu kunde jag ta kort eftersom jag var själv i gymmet.
 
 
Det va den jag pratade om sist.
 
 
& en sak till
 
Blev jätteglad när ni kommenterade
fortsätt :)

#1
❄️ Skrivet av: Karin

Datum: 15 2014
Klockan: 21:20:43
Bloggen:

Oj! Långpass på gymmet!! Men det var ju bra att det inte var så mkt folk så du kunde kolla in grejerna o oxå prova dem! Tycker det är skönt när det är tomt på gymmet. Snart vet du vilka grejer du kan göra utan hjälp, så då kan du välja vilken tid du vill! Skulle vilja testa den där m vattenhjulet!

Svar: ja den va jättekul & den är ju jobbig....kan ändra motståndet.Om du kommer hit en längre tid så kan du & jag åka dit så får du se & testa
soclosedecember.nu



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: