𝄞 1:a dagen på Samhall 𝄞


Måndag
20.44
Mycket idag. Tydligen. Jag tycker det inte är det men min svärmor (hoppas jag ;) ) ringde idag & sa det. Hon undrade hur det gått för mig idag.
För idag var det första dagen på Samhall. När jag kom satt dom - dom som går samma utredning som jag & dom som jobbar där - dom som hjälper oss - dom satt o snacka om barnprogram vi minns typ i en halvtimme innan vi började. Vissa har synliga nedsättningar vissa osynliga. Träffade en man där som verkade trevlig - typ 50+ år eller nåt - han hade något osynligt - hur som helst - vi satt & snacka pc eller mac & alla förutom han & jag älskar mac resten hatar mac. Å när jag sa att jag va Macmänniska så sa han high-five.
Ehh, okej?!  Men samtidigt så gillar jag människor som är spontana mot folk dom inte ens har träffat & då blir jag likadan.
Så sjukt tråkigt att han hade gjort klart sin månad där. Han sista dag var idag, eller på onsdag.
 
Fick veta att det inte är bara bokrelaterade uppgifter jag kommer göra. Känns lite trist men det är väl saker dom måste testa mig på som hur jag hanterar stress & om jag kan göra en uppgift när det kommer till "störningsmoment" under tiden. Så både fysisk & psykiskt med tester. Hänger tidligen ihop.
 
Fick göra en sak idag. Som alla är "tvungna" till - hon sa det med lite komik. Att sy ett ben till en tusenfoting i papp. Här är den.
Dom hade 2 tusenfotingar i papp som jag sa & nu skulle det bli den 3:e.
Dom hade döpt dom till - Samanthahall & ensom jag inte kommer ihåg vad den heter men det hade nåt med hall i sig. Men det skumma är att nu skulle det bli en tredje & det är just den jag skulle göra benet till. Nu ser den ju på bilden. & den skulle heta Samihall.
Ni vet Sami en i kent. Varför skulle just den jag skulle sätta ett ben på vara Samihall.
Åhhh nörd.



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: