𝄞 The Secret heart 𝄞


Måndag
21.22
Nu vill jag verkligen veta
Vill ni på riktigt veta va jag gör/känner/tycker/tänker?
Speciellt ni som känner mig släkt, vänner.
 
 
(ni andra oxå men...)
Annars
så tänker jag låsa bloggen så jag har den till en
personlig dagbok
 
Men ärligt nu...
 
Tell me

#1
💎️ Skrivet av: Pappa

Datum: 26 2014
Klockan: 23:38:21
Bloggen:

Jag vill veta hur du mår, hur du tänker, vad du vill, vad du tänker, etc, men om du gör det via blogg eller på något annat sätt har ingen betydelse för mig. Det viktiga är att jag vet!!

#2
💎️ Skrivet av: Massarus

Datum: 27 Maj 2014
Klockan: 00:09:17
Bloggen:

Du har många som älskar dig...ditt hjärta, skratt, funderingar, drömmar, och allt annat som vi tar för givet. Förtälj för världen ditt hjärta, ditt skratt, dina funderingar, dina drömmar och allt annat vi tar för givet...du är aldrig ensam vinge :)



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: