𝄞 Vänskapsrelationer & konsert typ 𝄞


Onsdag
16.59
Svårt med rubriker ibland.
Har inte skrivit på ett tag. Har varit sjuk. Men innan det hann jag gå på Aesthetic Perfection den 7 mars i Malmö.
Innan dom började spela så var vi i lokalen & tog nåt att dricka. Folk gick fram & tillbaka från olika rum, förbi där jag satt. Det var bara det att det gick förbi en man med en keps & den var väldigt nerdragen för ansiktet. Hann aldrig förstå först efter någon sekund efter det att han hade försvunnit in i en dörr lite längre bort. Då förstod jag att det var Daniel Graves - sångaren i Aesthetic Perfection. Kan fan inte hjälpa att jag dog lite i 2 sekunder när jag fatta att jag bara var några meter ifrån honom. Fan jag hade velat säga hey eller bett om ett foto på oss (det var en annan tjej såg jag som vågade det o tog kort på henne tillsammans med Daniel) Men men...fan...(kan inte hjälpa the feeling)
Konserten var helt underbar som den var sist också. Nu har jag sett dom 2 gånger.
 
Jag åkte till Göteborg den 8 mars dagen efter konserten. För att jag skulle träffa S - saknar dig fina. Jag mådde fint när jag åkte hem. Men sen blev jag sjuk - förkyld den natten så jag kunde inte träffa henne. Så himla typiskt. Hoppas vi kan ses snart.
Ville verkligen - jag vet att det kommer flera dagar men jag blev så ledsen inombords. Jag kan inte hantera det.
Mitt fel. Det är så typiskt mig. & bla bla bla.
 
Står snart inte ut med läraren om hon inte kniper sin stora mun. Säger så mycket dumt även om hon inte fattar att det är dumt själv. Hon tycker jag är så duktig genom att jag bara kommer dit till skolan. Ja visst det är lite hejsan hoppsan med resor med färdtjänst. MEN på det sättet hon säger det på är & ta i för mycket så det blir bara patetiskt. Folk vet inte hur dom ska bete sig men jag tycker att folk ska tänka först & prata sen eller låta bli vissa kommentarer som är too much eller bara jävligt opassande som man borde veta innan man säger nåt.
Hon beter sig som att jag inte klarar någonting. Att jag inte förstår. Bara för att jag är sittande så betyder inte det att jag inte vet var vänster & höger är. T ex.
Ignorerar henne så gott jag kan men det är inte så lätt...
 
Pratar med en i skolan i alla fall. En man som verkar kul o prata med ibland. Han var skit trevlig när vi satt på ett kafé o pratade efter bion. Lättsam.
Han går Engelska A. Alltså inte i min klass. Men dom var ändå på samma bio i fredags med oss.
Hur som helst. Ser varann ibland i skolan - som idag.
Satt & prata en stund medans jag väntade på taxin.
 
Stör mig att jag inte kan hantera vissa stunder med människor. När inte "den" personer i "glad" - jag vet alla har mindre bra dagar o nästa dag är toppen o dag 3 kan va skit. MEN ändå säger en röst inom mig att det är mig det är fel på SAMTDIGT som den andra säger åt mig att personen i fråga har en bad day. & jag vet att sånt ska man inte få veta för det angår inte den andra personen men ändå kan jag inte hantera ovisheten & då slår the bad thoughts ner mig. & att jag kan bli bokstavligt överlycklig - nästan för lycklig(?) när nån kommer fram & pratar med mig i en lång stund.

#1
💎️ Skrivet av: Eriiza

Datum: 19 2014
Klockan: 20:05:55
Bloggen: http://eriiza.webblogg.se/

Tack så mycket!!!! =D




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: