𝄞 Om Elin 𝄞


Blogginlägget innehåller länk
 
Jag var 25 år när jag började blogga på riktigt - alltså när jag börja med denna blogg.
Bor i Skåne med min man M.
Jag har ett rörelsehinder (eller vad man nu ska säga utan att folk ska få grova & fula fördomar som inte stämmer) sen födseln. Jag kommer aldrig kunna acceptera hur min Verklighet blev den söndagen i juni 88.
Mått psykiskt dåligt sen jag kan minnas men höll det länge för mig själv.
Jag har skrivit en självbiografi som heter:
Genomskinlig grå.
Just nu finns den på Akademibokhandeln (nätet bara just nu)

#1
💎️ Skrivet av: V

Datum: 20 2014
Klockan: 23:09:01
Bloggen: http://selfharmer.blogg.se

Så hittade jag svaret på min fråga typ två inlägg under..
Vad annorlunda att hitta en blogg om en tjej i rullstol. Spännande.

Söt tjej förövrigt! Du borde lägga ut fler bilder på dig själv!
Och du, må inte dåligt över rullstolen..




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: