𝄞 I wish I could scream instead of crying 𝄞


Onsdag
15.33
Ja, va fan ska man säga om denna dagen....
Min lärare är som hon är men idag gick hon fan för långt.
Hade prov förra onsdagen & fick tillbaka proven idag & som ja, väntat faktiskt så fick jag F. Men just nu denna minut så skiter jag i det för det är inte det som är det störta problemet just nu.
Jag blev jävligt provocerad av det hon sa senare när vi skulle sluta att:
"if you failed on the next test again it's something seriously wrong with u"
Visserligen inte bara till mig utan till hela klassen MEN jag uppfattade detta jävligt provocerande. & jag tänker också på allt hon har kläckt ur sig när hon har hjälpt mig (visserligen bara i onsdags) men hur som helst - då kläckte hon ur sig ett & annat som man inte borde göra. Men det orkar jag inte ta upp nu.

Efter lektionen idag stack jag fort som fan i upplösningstillstånd till den underbara (ja faktiskt men Stefan var/här ändå bäst) kuratorn & sa desperat "Får jag komma in det har hänt nåt"
Hon såg på mig att det var nåt med en gång.
Jag berätta igen & jag började gråta, berättade vad jag upplevde & kände situationen.
Vi hade ett möte senare i vilket fall som helt efteråt, jag, kuratorn, läraren & en spc.pedagog från St Lars.
Då pratade vi om bl a det & annat.
Efteråt vill läraren gått göra mig patetiskt nog. Genom att babla på. & jag överdriver inte bara för att jag just ni ogillar henne men det kändes bara så plastigt & oäkta, hon kanske menar det men jag kände att det bara kändes ja...va ska jag säga....
 
Jag kan inte bli arg, jag var inte ledsen, lite provocerad men jag kände arghet. Jag kan inte bli arg, jag gråter istället även om jag ibland inte är ledsen.

#1
💎️ Skrivet av: Nicole Stjernberg

Datum: 7 2014
Klockan: 19:22:50
Bloggen: http://specialnotsick.blogg.se/

Jätte läcker bild på dig, men vad irriterande med att läraren säger så. jag skulle också sett det proveserande om man just fått F dessutom.. Inte okaY!


#2
💎️ Skrivet av: En flicka som är stark

Datum: 7 Mars 2014
Klockan: 20:05:03
Bloggen: http://enflickasomarstark.blo.gg

hej Elin!

Haha, jag vet inte hur jag har fått alla mina läsare. Inte på något speciellt sätt, utan skrivit om det som jag tycker är viktigt!

Kram (:


#3
💎️ Skrivet av: Eriiza

Datum: 13 Mars 2014
Klockan: 17:06:12
Bloggen: http://eriiza.webblogg.se/

Hej!
Har inte skrivit på väldigt länge, senast i november,
så försöker komma ikapp allt, bl.a kommentarer och andras inlägg!
Har nu skrivit kort om vad som skett sedan dess! =)


#4
💎️ Skrivet av: Eriiza

Datum: 13 Mars 2014
Klockan: 18:33:20
Bloggen: http://eriiza.webblogg.se/

Yes, jag lever.
Nu är det mentala jag måste arbeta på, och att kontrollera
vikten, har gått upp igen.. =/

Följer dig nu! =D




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️ ❤️ 💜 💙 💚 💛
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar: